MyBB Community Forums

Full Version: Problemen met aanpassen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hoi allemaal,

Ik heb geprobeerd in de global.lang file iets aan te passen, namelijk de knoppen/links van GebruikersCS, ModeratorsCS en BeheerdersCS. Deze wou ik aanpassen naar eigen gekozen tekst.

Maar als ik hier dan wat invul waar het dus moet en ik dit opsla en vervolgens naar het forum wil om te kijken krijg ik allerlei foutmeldingen over de file global.lang. dus het werkt niet.


Doe ik iets verkeerds met aanpassen of wat moet ik nog meer doen om dit werkend te krijgen????


Vriendelijke groet,

Fallout
Met welke editor bewerk jij het bestand?
nou ik open gewoon ftp enne dan klik ik edit en als ik het goed heb dan opent dit standaard in kladblok ???
zet de bestandsrechten van de inc\languages map op 777 via de ftp. dan kan je in het beheerderscs de taalbestanden aanpassen dat is wat makkelijker
Stonden ze al haha, ga eens via dat proberen en kom terug met het resultaat!
Buiten dat om, als je php bestanden wilt bewerken kun je beter een echte editor nemen.
Notepad++ bijvoorbeeld is een hele goede en gratis bovendien.
Je vind deze hier: http://notepad-plus.sourceforge.net/nl/site.htm
Kladblok beschadigd soms php bestanden namelijk doordat deze de syntax niet herkent.
(2010-04-05, 09:53 PM)knol Wrote: [ -> ]Buiten dat om, als je php bestanden wilt bewerken kun je beter een echte editor nemen.
Notepad++ bijvoorbeeld is een hele goede en gratis bovendien.
Je vind deze hier: http://notepad-plus.sourceforge.net/nl/site.htm
Kladblok beschadigd soms php bestanden namelijk doordat deze de syntax niet herkent.


Heb notepad++ geinstalleerd, dus die heb ik ik kijk eens of ik dat kan instellen in ftp of dat de standaard editor wordt. enne ga het eens met die proberen,
Ok, en vergeet niet een origineel bestand te gebruiken, die nog onbewerkt is rechtstreeks vanaf hier, anders blijft de fout denk ik wel bestaan he... let er ook op dat je bij het bewerken geen ; enzo verwijderd, dat kan namelijk ook fouten veroorzaken.