MyBB Community Forums

Full Version: Reactie wijzigen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
na update van MyBB 1.4.11 naar MyBB 1.4.12 krijg ik bij elke reactie wijzgingen onder m'n nick gast staan in plaats van administrator Huh
zomaar even een tegenvraag, ik weet het antwoord ook niet, maar heb je wel het updatescript uitgevoerd?
je bedoelt toch of ik dit uitgevoerd heb

upgrade.php ja heb site ingevoerd me er achter upgrade.php en dan gevolgd wat hij vroeg
Hmm vreemd, als hier meerdere mensen last van hebben, dan zouden ze hier wel op posten denk ik. Persoonlijk heb ik uitgeschakeld dat men kan zien of iemand een bericht heeft aangepast, dus kan niet nagaan of dat probleem op mijn forum ook aanwezig is. Je zou eventueel eens in het Engelstalig deel kunnen zoeken of daar het probleem is gesignaleerd en misschien ook een oplossing aanwezig is.
ja heb bij Engelstalig iemand met zelfde probleem gevonden alleen versta niet goed wat ze er op hebben geantwoord
Als je die link even hier zet, misschien kan ik het uitleggen als ik het zie... Wink
(2010-04-20, 10:30 AM)knol Wrote: [ -> ]Als je die link even hier zet, misschien kan ik het uitleggen als ik het zie... Wink

hier is de link

http://community.mybboard.net/thread-68201.html

dank u
Zo en zo zijn er afgelopen week geloof ik 2 updates geweest, weet niet of je ze beiden hebt uitgevoerd? Verder spreken ze daar over een adminpost plugin, als je deze had draaien tijdens het updaten, dan zou dat de oorzaak kunnen zijn. Als je de update uitvoert zonder dat deze is geactiveerd dan zou het probleem zich niet voordoen. En er schijnt een nieuwere versie van die plugin te zijn, wie weet helpt het als je deze installeert ipv de oudere. Verder weet ik niet hoe bekend je bent met updates uitvoeren, maar als er een update is, dan is er ook altijd een download beschikbaar met changed files, ik raad je aan altijd deze te gebruiken. Lees ook altijd even door de post heen met alle info, en let dan ook altijd goed op als je in grote rode letters ziet staan dat er wel of geen upgrade vereist is. (nu had je dat wel in elk geval, maar wie weet leest iemand anders dit en helpt dat... Wink )
(2010-04-20, 01:12 PM)knol Wrote: [ -> ]Zo en zo zijn er afgelopen week geloof ik 2 updates geweest, weet niet of je ze beiden hebt uitgevoerd? Verder spreken ze daar over een adminpost plugin, als je deze had draaien tijdens het updaten, dan zou dat de oorzaak kunnen zijn. Als je de update uitvoert zonder dat deze is geactiveerd dan zou het probleem zich niet voordoen. En er schijnt een nieuwere versie van die plugin te zijn, wie weet helpt het als je deze installeert ipv de oudere. Verder weet ik niet hoe bekend je bent met updates uitvoeren, maar als er een update is, dan is er ook altijd een download beschikbaar met changed files, ik raad je aan altijd deze te gebruiken. Lees ook altijd even door de post heen met alle info, en let dan ook altijd goed op als je in grote rode letters ziet staan dat er wel of geen upgrade vereist is. (nu had je dat wel in elk geval, maar wie weet leest iemand anders dit en helpt dat... Wink )
ja inderdaad heb ze beide uitgevoerd , maar die admin plugin had ik niet gedeactiveert en ik weet niet over de welke ze spreken , maar in ieder geval vriendelijk bedankt voor uw hulp

is opgelost , ik moest gewoon de admin post edit updaten , knol dank u voor uw hulp dank zij u heb ik nog even doorgenomen wat er stond en dan is m'n frank gevallen
Geweldig, mooi dat je er uitgekomen bent! Er is niks vervelender dan een forum met hickups... Wink
(Bij ons was dat vroeger een kwartje...) Toungue