MyBB Community Forums

Full Version: Een PNG bestand als avatar instellen????
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn avatar wijzigen in een zelf gemaakte avatar, deze is opgeslagen als PNG. Maar nu steeds als ik deze upload als avatar plaatst hij deze goed alleen is de achtergrond ervan zwart en dit wil ik juist niet.

Ik wil gewoon de avatar plaatsen zonder achtergrond kleur, dus waarom bij het uploaden van PNG wordt de achtergrond automatisch zwart??? is dit te verhelpen en hoe????


Bedankt voor de gene met de oplossing..
Wat is de achtergrondkleur van je CSS? Welke browser gebruik je? Met welk programma/OS is de PNG gemaakt? Heeft de PNG wel een transparante achtergrond?
(2010-04-29, 04:23 PM)sypie Wrote: [ -> ]Wat is de achtergrondkleur van je CSS? Welke browser gebruik je? Met welk programma/OS is de PNG gemaakt? Heeft de PNG wel een transparante achtergrond?

Mijn Global.css achtergrond kleur is #f1f1f1 (dus niet zwart) en ik gebruik Firefox. De afbeelding is met Adobe Photoshop gemaakt en hij heeft een transparante achtergrond (heb dit al vaker gedaan en nooit last van gehad had toen wel Phpbb als forum)

Nu ik dus overgestapt ben naar Mybb is dit met PNG het geval (als avatar)
Dus die 3 factoren ligt het niet aan want heeft altijd gewerkt alleen nu niet op Mybb dus is het een instelling of hoe krijg ik dit goed zonder zwarte ondergrond ?????
Iemand anders misschien een oplossing????