MyBB Community Forums

Full Version: Problemen met het forum (hulp nodig zo snel als mogelijk)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,


Ik heb een groot probleem, opeens uit het niets heeft mijn forum alle instellingen rondom mij templates terug gegooid naar de standaard instellingen.

Nu is dat geen probleem normaal maar het gekke is dat mijn template die ik gebruik opeens de global.css bestand mist. dus ik heb mijn template verwijderd en alleen de stijlbladen opnieuw geïmporteerd (niet de sjablonen in verband ik hier veel aan het aangepast en te veel werk is om alles overnieuw te instellen)

Nu lijkt alles de oude maar had verschillende problemen, opeens waren alle invoegtoepassingen uitgeschakeld en moest ik allemaal weer opnieuw aanzetten, ook alle permissies waren verdwenen en alle gebruikers hadden toegang tot alles (wat ik niet had ingesteld) naar 1x een sector te hebben opnieuw ingesteld te hebben waren alle permissies weer terug (wat erg wazig is maar goed werkt weer)

Nu blijf ik echter met een probleem zitten ik blijf foutmeldingen krijgen als iemand bijvoorbeeld een reply wilt schrijven (zie voorbeeld)

[attachment=18201]

Dit is een van de foutmeldingen heb er meer!!

Maar als ik een backup doe via mijn hosting dan veranderd niks naar zoals het was dus denk niet dat ik daar moet zijn.

Heb ook backups via het forum zelf gemaakt moet ik die miss terug zetten ?????

En zo ja hoe moet dat, ik moet dit zo snel als mogelijk opgelost hebben want het is echt niet goed voor mijn forum en is een druk en goed lopend forum dus HEELLPPP SadSadSad
Als je back-ups maakt, maak je dan ook back-ups van de database? Daar zitten namelijk de instellingen in opgeslagen. Dus is dat wel degelijk van belang. Als je geen groot forum hebt dan kun je databaseback-ups makkelijk terugzetten, als je een te grote database hebt dan moet je tabel voor tabel terugzetten...
Ik maak back-ups via de server van mij en ook via het forum zelf dus allebei..
Maar inmiddels is het al opgelost, heb toch ervoor gekozen de back-up terug te gooien...

Bedankt voor je reactie
Maar controleer je ook of bij je back-ups ook database back-ups zitten?