MyBB Community Forums

Full Version: Header problemen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met mijn header, ik heb deze zelf gemaakt en op mijn beeldscherm past hij mooi in het forum en heeft hij aan allebei de kanten even veel speling zoals ik wil (nou zou je denken mooi toch) ja was dat maar zo, als ik andere gebruikers hoor en een van mijn moderators is de weergaven bij hun niet zo mooi.

Bij hun heeft de header aan de rechterkant flink wat speling hij is dus te smal/kort. Maar bij sommige gebruikers is hij ook weer te lang en steekt hij dus uit het forum.
Weet iemand misschien een oplossing hoe ik dit oplos zodat bij iedereen de header mooi het hele forum breed is en dus lang genoeg is of kort genoeg, want bij mij is die goed en bij sommige andere gebruikers dus niet en wil natuurlijk dat de weergaven bij iedereen goed is.


Bedankt voor de hulp alvast.
Ik denk dat je dan in de CSS aan moet geven dat je container niet 75% (bijvoorbeeld) breed is, maar dan moet je een X aantal px opgeven zodat je de breedte op die manier gaat regelen. Je zit dan alleen met grote schermen die roet in het eten kunnen gooien omdat deze dan misschien een klein strookje forum krijgen ten opzichte van hun grote scherm.
Misschien een stomme vraag maar ik heb dit erin gezet auto !important klopt het dan dat hij dit dan steeds automatisch bij iedereen regelt of wat is dat voor code (had ik gevonden op google)
????????????
Probeer het eens aan te passen, dan weet je het zeker.
had ik gedaan maar dan is het probleem niet verholpen, maar heb gelezen dat het met de resolutie van verschillende gebruikers te maken heeft, maar hoe krijg ik dit dan voor elkaar dat de header bij iedere resolutie goed is en het hele forum breed is zoals die hoort.

Graag hoor ik snel en oplossing ben al dagen ermee bezig SadSad
Beste wat je kunt doen denk ik is zorgen dat je de container een vaste breedte geeft en centreert, bv 980px en een header gebruikt van de zelfde breedte, dan zijn waarschijnlijk al die problemen verleden tijd!
(Overigens, een breedte van 800 blijft nog altijd een betere optie omdat er nog altijd mensen zijn die een lage resolutie gebruiken.)
ik ga dit eens proberen dankje voor nu
Top tot nu toe is het probleem als sneeuw voor de zon verholpen, heb de gene gevraagd waar de header te groot voor het forum was of het nu goed is bij hem en is zo bij hem is de header nu zoals het hoort, ben nu alleen nog het wachten op iemand waar de header te klein was (had een groot beeldscherm) maar denk als het bij de andere al goed is bij deze het ook goed is...

Dus bedankt hiervoor (laat wel nog eventjes het resultaat weten wat de andere zegt)

mijn instellingen zijn.

# Container:

Width: 980px

en de Header is ook breed 980px.

Ik heb gekozen voor 980 en niet voor 800 omdat ik bij 800 het forum erg smal vond en veel testen niet meer mooi waren en onder elkaar stonden bijvoorbeeld het woordt Moderators-paneel pasten niet meer in een zin en stond onder elkaar en stoorde mij, nu met de 980 instellingen past het allemaal en is het zoals ik wil..
Nou is ook bij de gene waar de header te klein was ook alles goed en klopt het nu allemaal.
Moet alleen bij sommige gebruikers lachen is het ene op gelost vinden ze het ander weer niet goed, maar we kunnen helaas niet iedereen zijn wensen vervullen was belangrijk dat de header goed was en dat is die nu..
Mooi dat je het voor elkaar hebt gekregen!
Soms kan de oplossing veel simpeler zijn dan je eerst dacht he! Wink