MyBB Community Forums

Full Version: Verschillende forum problemen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Sinds de upgrade naar 14.13 hebben we verschillende forum problemen.
1- forumrechten aanpassen wil in eens niet meer, alle rechten staan goed echter als een lid op dat bewuste forum klikt krijgt hij de volgende melding:
Er zijn momenteel geen discussies in dit forum die voldoen aan de opgegeven datum- en tijdscriteria.

2- Als we een gebruiker willen upgraden naar bijvoorbeeld moderator dan kun je in het vakje extra gebruikersgroepen aangeven waar die in hoort, doen we dan door te selecteren wordt alles netjes blauw en klikken we op gebruiker opslaan. Ga je vervolgens weer bij die gebruiker kijken dan is in dat extra veld in eens niets geselecteerd.

Wie weet de oplossing hier voor

groet
erigo19
Ik zou je niet kunnen vertellen waar dat door komt, maar heb misschien een vaag vermoeden.
Heb je bij de laatste upgrade ook de upgrade.php uitgevoerd die bij de changed files was bijgesloten? Als ik namelijk zo je probleem lees, dan lijkt me dat het daar misschien vandaan komt. Iets anders zou ik ook niet weten...
Ik heb de upgrade uitgevoerd en mybb geeft aan dat we nu versie 14.13 hebben dus lijkt me wel.

Is er een mogelijkheid om de volledige versie van mybb14.13 te downloaden en die via ftp te uploaden en alle bestanden te overschrijven?

Grtz
erigo19
Je kunt de update.php desnoods nog eens draaien, deze past eventueel ook zaken in de database aan.
Misschien een overbodige vraag, maar ja, kan natuurlijk dat je eroverheen hebt gekeken bij de update, voor je deze uitvoert moet je de loc file eerst verwijderen anders wordt niet alles goed gedaan. Heb je dat wel gedaan?
heb wederom de upgrade uitgevoerd en natuurlijk de lock verwijderd echter geen succes, problemen blijven het zelfde.

Ga verder opzoek naar de oplossing, jullie horen van me

grtz
erigo19