MyBB Community Forums

Full Version: Klein probleempje met de mod modnotice
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb vandaag de plug-in modnotice geïnstalleerd en deze werkt goed. Alleen heb ik een klein probleempje, als ik een bericht dus heb aangepast via de nieuwe plug-in moet je dus op bewerk bericht klikken zodat hij het opslaat wat je veranderd hebt en weer terug gaat naar het bericht,


Echter als ik dan op bewerk bericht klik, gaat hij over naar een leeg wit scherm, als ik vervolgens weer in de adressen-balk het forum intyp en naar het bericht ga heeft hij de veranderingen wel opgeslagen en werkt het dus wel.

Maar eigelijk naar het bewerken moet je naar een pagina gaan die zegt het bericht is succesvol aangepast en dan moet hij terug springen naar het bericht (net of je een bericht hebt geplaatst of hebt bewerkt via de gewone weg)

Nu is mij dus de vraag wat is er mis en hoe krijg ik dit weer werkend en dus dat ik van dat witte lege pagina af ben dat dit weeer gaat zoals het moet...


Wie o wie kan mij hier antwoord op geven (als jullie het begrijpen)


Thanks
Iemand een oplossing ???
Echt niemand hier een oplossing voor ??? (zelfs Engelse gedeelte niks)
opgelost naar opnieuw installeren omdat ik 1.6 nu gebruik deed de plug-in gewoon door linken naar de pagina en niet meer naar blank beeld.

Dus vanzelf opgelost!