MyBB Community Forums

Full Version: upgrade naar mybb16
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Is er nou niemand die een probleem heeft met de upgrade?

P.s mijn forum draait perfect na de nieuwe upgrade.

Uiteraard is dit niet sarcastisch bedoeld maar puur dat ik misschien iemand in het Nederlands zou kunnen helpen.

grtz

erigo19
Nope, bijna geen problemen gehad... alleen wat missende afbeeldingen omdat ik de image map niet had geupt, maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld en wat code in de templates dat moest worden aangepast. Zover ik t zien kan werkt t nog altijd goed allemaal! Wink
mischien kunt u me helpen , na de upgrade en na veel te lezen is me alles gelukt alleen heb ik nu bij de snelle reactie plaatsen , heb ik er naast 2 maal de smiley lijst
en ook als er iemand in een topic reageerde kreeg je te zien hoeveel er de topic al gezien hadden en nu blijft het op 0 staan

hoop echt dat u me kunt helpen
Als jij een andere template selecteerd, krijg je dan de zelfde problemen?
Probeer dus eens de default template en kijk dan of het probleem zich nog steeds voordoet.

grtz
erigo19
ik heb het bij alle thema's ook bij default template
Bij deze update werd ook gezegd dat je de templates moest reverten, ofwel terugzetten naar het orgineel. Mogelijk dat je dit nog niet hebt gedaan, daarna zou je eventuele aanpassingen opnieuw kunnen uitvoeren in je templates. Handig als je eigengemaakte code eerst even kopieert alvorens je templates te "reverten" naar het orgineel, dan kun je daarna weer kopieeren en plakken.
Heb je ook een link naar je forum + een test account om te kunnen kijken?

En knol heeft idd gelijk, als je de upgrade gaat doen hoor je van te voren een backup van je template te maken.

grtz

erigo19
(2010-08-20, 12:20 PM)knol Wrote: [ -> ]Bij deze update werd ook gezegd dat je de templates moest reverten, ofwel terugzetten naar het orgineel. Mogelijk dat je dit nog niet hebt gedaan, daarna zou je eventuele aanpassingen opnieuw kunnen uitvoeren in je templates. Handig als je eigengemaakte code eerst even kopieert alvorens je templates te "reverten" naar het orgineel, dan kun je daarna weer kopieeren en plakken.
dus eerst alla thema's verwijderen en dan pas weer alles aanpassen

(2010-08-20, 08:04 PM)erigo19 Wrote: [ -> ]Heb je ook een link naar je forum + een test account om te kunnen kijken?

En knol heeft idd gelijk, als je de upgrade gaat doen hoor je van te voren een backup van je template te maken.

grtz

erigo19
kan niet meer registreren


dit krijg ik als ik probeer te registreren
Als eerste je laatste probleem, dat lijkt alsof je database niet juist is, heb je na het uploaden van al je nieuwe bestanden ook de install/upgrade.php in je browser opgeroepen? En vervolgens uitgevoerd? Op het eerste punt, nee, je moet geen thema's verwijderen, maar reverten.
In de beschrijving van de wiki staat:
http://wiki.mybb.com/index.php/Admin_CP_Templates
Quote:Difference Report (Verschil raportage)
After a template has been edited, you can choose to show a template difference analysis, which will compare your current template with the default template. You can access the difference report for an edited template by choosing "Diff Report" in the template's Options drop-down menu.
(Als een template is aangepast kun je kiezen om een soort raportage te laten zien waar deze is aangepast en verschilt met de nieuwe template na de de upgrade. Als je dus in je admin zit, dan kun je bij templates hier in het dropdown menu kiezen uit de Diff Report optie zodat je eventueel het verschil kunt bekijken.)

Quote:Reverting Templates
You can revert edited templates by selecting "Revert to Original" in the Options drop-down menu for that template. You can only revert templates that have already been edited.
(Terugzetten (Reverting dus) van templates, een andere optie die je daar dus ook terug kunt vinden. Je kunt daar zoeken naar updated templates als het goed is, dan krijg je een lijst met dingen die zijn aangepast te zien. (Verbeter me als iemand me hier een fout ziet maken, is erg laat nu...) Als je vervolgens inderdaad een lijst terug krijgt met aangepaste zaken, dan kun je daar als het goed is ook ergens kiezen om die aanpassingen te Reverten, dus terugzetten naar het orgineel. Vervolgens zou je dan als je deze dingen allemaal hebt terug gezet moeten kunnen kijken of je forum eindelijk weer normaal werkt. Ik hoop dat je er werkelijk uit kunt komen zo Wink )
dank u voor u hulp , heb wat zitten prutsen aa forum en heb per ongeluk mijn medebeheerdsters verwijderd , kan ik die nog terug halen en hun pm's en reacties redden Huh
Pages: 1 2 3