MyBB Community Forums

Full Version: Meer gebruikers zichtbaar bij Wie Was Online Vandaag [maar hoe help]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
(2010-10-10, 04:57 PM)erigo19 Wrote: [ -> ]Als je kunt tellen Koenwi weergeeft hij op die index nooit alle 189 leden maar een paar ervan. dus dat was de vraag MEER LEDEN ZICHTBAAR KRIJGEN

@falcon - Ga je online members eens tellen, ik heb het net even snel gedaan maar kom net als Koenwi niet verder dan het aantal wat mybb aan geeft.

Dus nu de vervolg vraag:

Wat wil je dat je leden zien, het daadwerkelijk aantal leden dat online is, of een aangepast getal zodat je je leden voor de gek houd?
Dat is misschien meer de stijl van jullie om leden voor de gek te houden, wij doen dat dus niet.... En daarbij weet ik al iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen met wat ik bedoel..

En wat ik vraag is op basis van de online leden, die ECHT online zijn geweest en we gaan niks verzinnen of toevoegen. dat is en wordt onze stijl niet we zijn altijd eerlijk en open na de leden ook dus met informatie van het forum... Dus ik vind het een beetje misplaatste opmerking of suggestie!!



@koenwi,

je moet niet mijn woorden verdraaien en zeggen dat ik het tegen 2 man heb want ik heb het alleen tegen jouw en erigo19 was mij goed het helpen totdat jij je ermee bemoeide!!

En in het verleden jij goed helpen?? ik kan me nog herinneren dat ik een admin van hier moest inschakelen omdat je alleen (niet alleen jij) maar onder andere jij alleen maar reclame neer zette met misschien vind je je antwoord hier, en dan een klink naar jouw site..

Dat noem ik niet echt helpen!!
In post 6 lees ik toch echt dat erigo19 ook jouw toon in vraag stelt en in zijn laatste post stelt hij gewoon hetzelfde als mij vast. Ik verdraai dus niets. Als je wil dat niemand zich 'ermee bemoeide' moet je ook niets vragen in een openbaar forum.

En ik zou echt de laatste pagina's hier eens nakijken want ik heb meermaals jou verder geholpen.
Daarbij komt nog eens dat de reclame die jij vermeld altijd door iemand anders is geschreven. Je mag mij eens een lijst van topics gevens waar ik dat zinnetje gezegt hebt, dat zal volgens mij niet eens 1x zijn. Sterker nog: ik heb zelf aangegeven dat dat gedrag vervelend was (dat weet je blijkbaar al niet meer), dus dat kan je me niet verwijten! Maargoed, geloof wat je wil.

Misschien wel fijn om het antwoord nog te posten? Dan hebben andere leden er nog iets aan en was de discussie toch niet voor niets.
Pfff kom op lui, beetje profi gedragen hierzo, we zijn allemaal blij met mybb naar ik aan neem, en dit soort gekibbel lost niks op. Maakt mensen en eventuele toekomstige gebruikers van Mybb alleen maar angstig om eraan te durven beginnen.
Pages: 1 2