MyBB Community Forums

Full Version: Meer gebruikers zichtbaar bij Wie Was Online Vandaag [maar hoe help]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hey iedereen,

Ik heb de plug-in geïnstalleerd van Who Was Online Today en daar wil ik wat in veranderen maar weet niet waar en hoe.

Nu op de index pagina zie je onder Wie is Online bijvoorbeeld 60 gebruikers die online waren in Who Is Online. Today.
Nu wil ik deze lijst dus beetje langer hebben dat men meer gebruikers daar kunnen zien bijvoorbeeld veranderen van 60 gebruikers naar 100.

Hoe groot de lijst daar moet zijn wil ik nog eventjes bekijken, maar weet niet wat ik moet aanpassen zodat de lijst wat langer is daar.

Gaat niet om de pagina als je klikt op volledige lijst nee gaat echt om de lijst die op de index wordt getoond onder Wie Is Online.

Dus wie o wie kan mij de juiste informatie geven???

Bedankt alvast!
Hoi fallout

Gewoon de tijd aanpassen van bijvoorbeeld 60 minuten naar 120 minuten en je hebt meer leden online.

Dit doe je dus in beheerdercs, configuratie en dan settings en daarna who is online

grtz

erigo19
(2010-10-10, 04:00 AM)erigo19 Wrote: [ -> ]Hoi fallout

Gewoon de tijd aanpassen van bijvoorbeeld 60 minuten naar 120 minuten en je hebt meer leden online.

Dit doe je dus in beheerdercs, configuratie en dan settings en daarna who is online

grtz

erigo19
Hey bedankt voor je reactie, maar dat is allemaal goed dat bedoel ik niet helemaal.

Ik heb ook onder Wie Is Online staan Wie Was Online Vandaag en dan zie je de gebruikers van de laatste 24 uur die online zijn geweest.

Maar in die lijst zie je maar een aantal gebruikers en ik wil dat er meer gebruikers worden getoond. Dus dat heeft niks met Wie Is Online te maken, dat heb ik aangepast zoals ik wou.

Maar nu gaat het erom de lijst groter te hebben van Wie Was Online Vandaag
Bedoel je dat je fictief meer leden online wilt hebben dan er daadwerkelijk zijn?

Dus tijd staat op 48 uur bijvoorbeeld maar op je forum staat dan 1 uur?

grtz

erigo19
(2010-10-10, 11:04 AM)erigo19 Wrote: [ -> ]Bedoel je dat je fictief meer leden online wilt hebben dan er daadwerkelijk zijn?

Dus tijd staat op 48 uur bijvoorbeeld maar op je forum staat dan 1 uur?

grtz

erigo19

Nee, ik heb een plugin genaamd Who Was Online, die plugin is zichbaar onder de optie Wie is online.

Zie screen:
[attachment=20164]


De lijst die blauw omcirkeld is die lijst wil ik dat daar meer gebruikers getoond worden.

Zoals je ziet zijn er tot nu toe vandaag 385 gebruikers actief geweest op het forum maar worden bijvoorbeeld maar 60 getoond en dat aantal wil ik opkrikken naar een aantal wat ik mooi vind.

Snap je het nu een beetje, denk dat ik wat onduidelijk was Angel

Even voor mijn beeld vorming?

Bedoel je dat ik het niet snap, of dat jij niet duidelijk bent?

Indien het eerste het geval is dan voel ik mij persoonlijk aangesproken, en stop ik met vragen van jou te beantwoorden.

Indien het tweede wees dan duidelijker met je vraagstelling en wees genuanceerder met je woorden.

Ik wacht met spanning je antwoord af voordat ik antwoord geef op je vraag

Die plugin werkt gewoon. Er staat: 190 leden online, van de overige 195 gasten zijn geen namen beschikbaar, want het zijn gasten. (Dat waren samen dus je 385 gebruikers.)
En er staan 190 namen in de lijst, dus al je leden die online waren worden ook gewoon getoond. Dus als je meer leden in die lijst wil moet je zoals erigo19 al aangaf een langere tijd gaan zetten of zorgen voor meer leden.
Nee nee, ik ben denk ik onduidelijk met uitleggen.

Maar wat koenwi zegt slaat nergens op, zoals ik al aangaf koenwi weergeeft hij niet alle gebruikers en heb ik niet gezegd dat het niet werkt.

Ik weet dat er 189 leden online waren en de rest gasten, en dat die niet in de lijst weergeven worden.

Maar zoals ik aangaf weergeeft hij niet alle leden op die index pagina, en wil ik meer leden weergeven hebben dat heeft niet met meer gebruikers krijgen op het forum...

Als je kunt tellen Koenwi weergeeft hij op die index nooit alle 189 leden maar een paar ervan. dus dat was de vraag MEER LEDEN ZICHTBAAR KRIJGEN.

dus ik ga graag verder met de hulp van erigo19 die helpt tenminste zoeken naar een oplossing. Dus was niet verkeerd bedoelt erigo19 ik ben denk ik serieus niet duidelijk of snap je nu door de afbeelding wel wat ik bedoel.


ik hoor het graag van je erigo19 en Koenwi aan berichten als wat jij aangaf meer leden te werven slaat natuurlijk op oorlog. Nogmaals er waren op het moment van de screenshot maken 189 leden online geweest en echter worden niet alle 189 leden op de index weergeven dan was de lijst echt wel groter!!!

hoor het wel van erigo19 (hoop ik Big Grin)

Quote:Als je kunt tellen Koenwi weergeeft hij op die index nooit alle 189 leden maar een paar ervan. dus dat was de vraag MEER LEDEN ZICHTBAAR KRIJGEN.

Ik tel in je blauwe kader 190 leden, dus de leden die online waren staan ook allemaal in de lijst. Ik zie echt niet hoe je meer leden zichtbaar wil krijgen, als gewoonweg al je leden op je indexpagina staan.

En sorry, wij proberen ook maar te helpen. Ik denk dat wij dat in het verleden ook al vaak gedaan hebben, dus een beetje vriendelijkheid mag wel. Want zo gaat straks niemand je nog willen helpen. (En wegens dat 2 personen je (volgen jou) fout begrijpen ligt het toch eerder aan je uitleg die onduidelijk is lijkt mij.)
Als je kunt tellen Koenwi weergeeft hij op die index nooit alle 189 leden maar een paar ervan. dus dat was de vraag MEER LEDEN ZICHTBAAR KRIJGEN

@falcon - Ga je online members eens tellen, ik heb het net even snel gedaan maar kom net als Koenwi niet verder dan het aantal wat mybb aan geeft.

Dus nu de vervolg vraag:

Wat wil je dat je leden zien, het daadwerkelijk aantal leden dat online is, of een aangepast getal zodat je je leden voor de gek houd?
Pages: 1 2