MyBB Community Forums

Full Version: Een pagina inkorten [hulp nodig]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hey allemaal,


Stel de vraag maar hier want het Engelse gedeelte duurt soms eeuwen.
Ik heb zelf een Legenda gemaakt met de groepen die ik heb.

bijvoorbeeld:

Admin, Moderator, Staf, Vip etc. etc.

Die heb ik ook werkend gemaakt zodat als men erop klik op een van de rangen dat je naar de pagina wordt gelinkt met alleen de gebruikers die de rang hebben.


Maar nu heb ik ook de rang members en die is natuurlijk zo lang als weet ik wat. Dus wil ik die pagina in gaan korten en dan dat je de optie hebt onderaan de pagina om na pagina 2 te gaan en dan naar 3, 4, 5, ga zo maar door.

Ik heb eens ergens de mogelijkheid gezien dat de gene dat had dat de pagina niet super lang was maar naar bijvoorbeeld 100 gebruikers te tonen je naar de volgende pagina moet om de volgende 100 te zien en ga zo maar door.


Waar ik dit had gezien weet ik helaas niet meer anders had ik het daar kunnen vragen, dus vraag ik het hier of iemand weet dit te krijgen.

De gene zou me daar een groot plezier mee doen!


Bedankt alvast!!
Waarom zou je dat aanmaken terwijl dit al standaard aanwezig is in Mybb? Kijk eens bij wie is online, daar zie je bv een aparte link naar de staff en de normale ledenlijst vind je bovenaan terug. Deze zijn ook direct voorzien van paginatie. Mjah, alleen dat VIP enzo, misschien is er een plugin die op dezelfde manier groepen kan laten zien met de aanwezige leden. Je zou daar eens kunnen zoeken?
Nou gewoon heel simpel heb ik al uitgelegd, ik heb een eigen Legenda gemaakt waar je op kunt klikken.
En als ik het via de bestaande pagina doe van ledenlijst, dan staat alles door elkaar en dat werkt niet.

Als ik in de legenda op bijvoorbeeld Admin klik, moet ik niet de moderators of staf erbij zien staan nee alleen de admins.

En klik ik op bijvoorbeeld VIP, dan moet ik alleen de VIP mensen zien en niet andere gebruikers.

En dat is in de standaard leden pagina het geval daar staat alles door elkaar.

Dus ik heb zelf de pagina's gemaakt, en werkt als een trein alleen heb ik dus graag die optie dat ik dus van pagina 1 naar 2 kan geen en zo verder 3, 4, 5 etc. etc.

Dus wie o wie heeft de oplossing Big Grin

iemand aub