MyBB Community Forums

Full Version: Upgrade
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hoe upgrade je van 1.10 naar 1.11?
Ga naar http://community.mybboard.net/showthread.php?tid=8232 en download daar het bestand mybb_111_changed_files.zip (als bijlage aan het tweede bericht toegevoegd). Upload de inhoud van dit zip-bestand naar de juiste plaats op de server; alleen de gewijzigde bestanden t.o.v. 1.1.0 zullen worden bijgewerkt.

Je kunt ook handmatig alle aanpassingen in de code doorvoeren, maar dat lijkt me niet echt handig. Hiervoor kun je kijken in mybb_111_patch.txt, ook als bijlage aan het tweede bericht toegevoegd.

Veel succes!
wat bedoelen jullie met de map "__MACOSX"? Het enige wat er in staat is ".DS_Store" maar dat staat ook in de gewone map inc


BIJVOEGSEL:
Zit het volgende ook in de versie 1.10 en 1.11?

BeheerdersCS Wrote:Latest Announcements
MyBB 1.00 PR 2 Security Update!
IMPORTANT:

There has been an important security update to MyBB PR2, released on 01/11/2005. Please visit the MyBB Website or MyBB Community Forums to find out information regarding the security update and apply it to your board ASAP.
Ik heb het even nagezocht, en je kunt de bestanden DS_Store gewoon negeren. Dit archiefbestand was aangemaakt op een Macintosh-computer, en die gooit die bestanden er gewoon bij in. Ze horen niet bij de patch.

Quote:Zit het volgende ook in de versie 1.10 en 1.11?
Ja. Dit is een bericht dat van de server wordt opgehaald. Dit bericht wordt volgens mij weergegeven in elke versie 1.x van MyBulletinBoard, je kunt het gewoon negeren Smile
sinds dat ik geupgrade heb word de score id in de 1700 en vroeger en we zaten pas aan 269 of zoiets