MyBB Community Forums

Full Version: Datum Verjaardag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo allemaal,
Volgens mij hebben we weer een bug en wel de datum van de verjaardag.

Ik heb in mijn profiel geplaatst dat ik jarig ben op 01-12-1963 en als je in je profiel kijkt staat er 12-01-1963.
Als je gaat kijken in de admin gedeelte bij die persoon staat de datum ook goed, ga je vervolgens kijken in de database en ook daar staat die juist weer gegeven.
Alleen in het forum zelf dus niet.
Ik heb zelf 5 forums runnen en allemaal zijn ze gelijk, vervolgens hier in het forum geprobeerd en ja hoor ook hier is het fout.
Heeft iemand een idee?
Dat is niet fout, als je onder bestaande posts gaat kijken zie je bijvoorbeeld dit:
04-06-2006 04:02 PM

Deze post werd geplaatst op 6 april, en niet op 4 juni.
Dat bedoel ik dus niet, ik heb even een screenshotje gemaakt van 1 van mijn forums allemaal 1.1.2
Daar staat Geboortedatum: 12-31-1963 (42 jaar oud) en het is toch echt 01-12-1963. Deze 01-12-1963 staat in de admin goed en ook op in de database, maar niet gewoon in het forum.
Ik denk dat deze bug gefixed zal zijn in versie 1.2. Laat ons even wachten op Tochjo's antwoord.
Aangezien een kleine fout in de ontwikkelaarscode van MyBB 1.2 mij verhindert om dit te reproduceren, moeten we even wachten op het uiteindelijke antwoord.

Wel vraag ik me af waar precies op dit forum je een datum ziet die niet gelijk is aan 1 december. Als ik hier op je gebruikersnaam klik, zie ik gewoon 1 december:
[attachment=2929]
Heel wazig de datum staat hier nu wel goed en gisteren dus niet.
Het vreemde van alles is dus dat me eigen 5 forums nog steeds wel fout staan.
Ik heb 3 screenshots genomen,
1 is genomen van de verjaardagsdatum in mijn profiel.
2 is genomen in de admin gedeelte van het forum.
3 is genomen in de database van het forum.

Vreemd allemaal.
gebruik je de laatste versie van mybb?
Jazeker.