MyBB Community Forums

Full Version: Permissies aanpassen lijkt niet te worden afgerond
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo Allemaal,

Om te beginnen wil ik eerst even kwijt dat ik met ingang van gisteren pas dit CMS/Forumsysteem ontdekt heb en ik ben dus nog volledig nieuw hiermee.

Ik heb het forum standaard geinstalleerd en ben nu bezig met het aanmaken van (sub)forums. Nu wil ik per (sub)forum de permissies aanpassen maar elke keer als ik 'custom permissies heb ingesteld en ik click op 'Save forum permission' dan blijft het 'loading' venster in beeld staan. Je zou hierdoor de indruk kunnen krijgen dat hij nog niet klaar is met het opslaan van de permissions maar als je dat 'loading' venster gewoon dicht gooit (kruisje bovenin beeld) dan blijken de permissies wel te zijn door gevoerd.

Op zich geen probleem dus zou je denken maar ik vind het wel zwaar irrie omdat je niet zeker weet hoe lang je dat 'loading' venster moet laten staan om alle door mijzelf ingegeven permissies op te slaan.

Is er een reden voor het blijven hangen van dat 'loading' scherm en kan ik hier wat aan doen?

Greetz... DeepDown
Het probleem komt door Internet Explorer. In IE geeft het bij mij hetzelfde probleem, maar in bv. Firefox werkt het wel gewoon goed. Dus best voor de rechten aan te passen een andere browser gebruiken.
(Ze hebben sinds 1.6.0 het al iets verbeterd dat het werkt met IE, dus mogelijk dat het binnenkort ook met de loading goed gaat.)
Het leek idd te liggen aan IE.
Echter gebruiken nog veel mensen IE en vind ik het dus niet prettig dat dit forum nog niet volledig compatible is met IE.

Ik kijk de eerstvolgende release wel even aan.
Hmmm, zover ik weet is het probleem enkel bij IE in de admin.
Daar komen toch ook geen leden, en daarnaast, welke webdev gebruikt nou IE...
Dat is misschien wel persoonlijk, maar sinds Chrome uit is (eerste beta al) heb ikzelf nooit meer gebruik gemaakt van IE. Daarvoor enkel en alleen om te testen. (ook nu nog wel natuurlijk)
Punt is, IE is gewoon altijd wel iets mee, Microsoft gooit altijd wel zaken in hun browser die niemand wil, en waarmee ze zich toch weer niet houden aan die toch best belangrijke standaarden voor browsers. Zelfs de nieuwe is nog steeds niet half zo werkzaam (met die standaarden) als bv Chrome en Firefox en Opera.