MyBB Community Forums

Full Version: forum topics alleen zichtbaar voor mods en admins
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
is dat mogelijk dat topics alleen zichtbaar zijn voor admin's en mods???????
heb een mod hoekje waar mods en admin's samen iets kunnen bespreken en zo van die dingen,
maar heb een overvieuw optie vanboven in m'n forum en waneer er iets gepost word in het modhoekje dan word deze ook gepost in de overvieuw,
en dat zouden we niet willen.
is dat mogelijk om onzichtbaar te zijn die topics voor niet admin en mods??????

sorry voor de lange eerste vraag,maar vind niet direct een oplossing.
Hoi,

Dat is zeker mogelijk. Gewoon een forum of categorie maken voor het admin hoekje en voor alle andere groepen buiten de mods en admins alle rechten uitschakelen. Laat alle subfora de rechten overerven.

Die overview is een plugin, veronderstel ik? Zoja, welke? Als die goed geschreven is, zal hij wel rekening houden met fora die de gebruiker niet kan zien. Als ik de naam weet (en die is vrij te downloaden), kan ik dat wel eens checken.
(2011-03-20, 10:12 PM)Aries-Belgium Wrote: [ -> ]Hoi,

Dat is zeker mogelijk. Gewoon een forum of categorie maken voor het admin hoekje en voor alle andere groepen buiten de mods en admins alle rechten uitschakelen. Laat alle subfora de rechten overerven.

Die overview is een plugin, veronderstel ik? Zoja, welke? Als die goed geschreven is, zal hij wel rekening houden met fora die de gebruiker niet kan zien. Als ik de naam weet (en die is vrij te downloaden), kan ik dat wel eens checken.

ok bedankt voor de snelle hulp,
zou anders zeggen,je kan het resultaat zien op de site die in m'n handtekening staat.
dan snap je me meteen wat ik bedoel.
dan zie je vanboven die balk met opties van nieuwe leden,laatste postings en reacties enzo.
en daar wil ik die mod topics niet in doen verschijnen,en toch komen ze er in.
het de rechten ingesteld van die mod topic die helemaal vanonder staat voor enkel mods en admin en superadmin,en toch worden de topics van daarin getoond aan alle leden.
even melding maken dat het probleem is opgelost van de mod berichten in het forum,
een gewoon lid ziet niks meer ervan.

enkel nu nog een ander probleem,
dat er een lijn komt in een bericht als die word aangepast dat bericht.
is iets wat ik ook niet opgelost krijg.
net of er een flood opzit die om de zoveel minuten in een topic van dezelfde persoon een lijn zet en daaronder verder werkt.
zoals hier dus nu hieronder of hierboven.
Dat lijntje is de auto merge optie. Wanneer een gebruiker snel na mekaar een post doet, zullen die automatisch samengevoegd worden om dubbele posts te vermijden. Ga naar AdminCP > Settings > Posting > Post Merge Time en zet dat op 0 om deze feature uit te schakelen. Als je deze feature niet wil uitschakelen maar alleen het lijntje wil wegdoen, laat het veld "Merge separator" leeg.
alvast bedankt,
als ik nog vragen heb zal ik het forum weten te vinden,
nogmaals dank.