Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Update naar 1212 - lettertekens verkeerd weergegeven
destroyer Wrote:Er is wel een oplossing.

1) Upload jscripts/thread.js opnieuw (download het dus opnieuw van de website)
2) Maak de cache van uw browser leeg.

Teruggaan naar een oudere versie is jezelf blootstellen aan veiligheidsrisico's...

Dat 2e snap ik wel maar dat eerste niet helemaal. Wat bedoel je met downloaden van de website welke website?

Wil wel graag naar deze nieuwe versie.

Nog even een aanvulling heb op een testpagina de nieuwe versie er in zijn geheel opgezet en dan draait het goed. Maar zodra ik de database backup terug zet krijg ik weer die zelfde melding wat ik al eerder schreef hier. Voor mij houd het nu even op, ik zou het niet meer weten waar ik het in zoeken moet. Heb volgens mij alles geprobeerd wat aangedragen is op dit board maar helaas. Draai dus eerst weer even op de versie 1211. Dus nogmaals de nieuwe versie draait goed maar als ik mijn database backup terug zet gaat het mis. Dan zou ik denken dat ik wat in de database misschien moet veranderen? Heb weinig verstand daarvan. Vind het board wel mooi en vriendelijk werken dus wil ik graag het ook draaien hebben met de 1212

Messages In This Thread
RE: Update naar 1212 - lettertekens verkeerd weergegeven - by koos - 2008-01-27, 11:11 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)