Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanted MyBB 1.8.7 Swedish Translation
This user has been denied support. This user has been denied support.
As the title says, Wanted MyBB 1.8.4 Swedish Translation

I would love someone doing this! Smile
Reply
If you can wait a few weeks then I'll get you one, I need to make one for my pages too anyhow.

[EDIT]
Jag skall ha mina sidor på Svenska / Finska / Engelska men eftersom jag har ett heltids jobb...eller mera än ett heltrids jobb så kommer det att ta en stund.
Reply
(04-20-2015, 05:14 PM)Chride2k8 Wrote: If you can wait a few weeks then I'll get you one, I need to make one for my pages too anyhow.

[EDIT]
Jag skall ha mina sidor på Svenska / Finska / Engelska men eftersom jag har ett heltids jobb...eller mera än ett heltrids jobb så kommer det att ta en stund.

Okej ingen fara!
Lycka till och PM sen när du e klar.

Tack
Reply
(04-26-2015, 07:06 PM)mrkiller2010 Wrote:
(04-20-2015, 05:14 PM)Chride2k8 Wrote: If you can wait a few weeks then I'll get you one, I need to make one for my pages too anyhow.

[EDIT]

Okej ingen fara!

Tack
Tackar Smile

Började med EN->FI o sen när de e klart så blir det EN->SE. Har även en sammarbetspartner som jobbar nu o då på EN->SE. Annars, hoppas de e ok med en lite mera "fri" stil o inte bara strikt "högsvenska" Smile
Reply
(04-26-2015, 07:09 PM)Chride2k8 Wrote:
(04-26-2015, 07:06 PM)mrkiller2010 Wrote:

[EDIT]

Okej ingen fara!

Tack
Tackar Smile

Började med EN->FI o sen när de e klart så blir det EN->SE. Har även en sammarbetspartner som jobbar nu o då på EN->SE. Annars, hoppas de e ok med en lite mera "fri" stil o inte bara strikt "högsvenska" Smile

Det är lugnt! Tack för all hjälp
Reply
Hej,

Är också spekulant på detta språkpaket. HUr går det för er?
Reply
(05-31-2015, 11:07 AM)ForumMix Wrote: Hej,

Är också spekulant på detta språkpaket. HUr går det för er?
Vet inte hur det går för han.
Reply
bump xDS
Reply
bump xDS
Reply
Jag jobbar just nu på en översättning till mitt forum som har den senaste versionen av MyBB.
Hör av mig när det är klart (Y)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)