MyBB Community Forums

Full Version: update gedaan van 1.4.3 naar 1.4.4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
als je die melding nog eens krijgt vul dan weer een fout wachtwoord in en dan krijg je wel die afbeelding
Hoi bombo,

Ja nu werkt het bij mij ook. Is dit normaal?
dat niet volgens mij maar het werkt zo wel.
Hoi knol,

Bij de vorige veris kreeg je altijd netjes het aftellen van 3 naar 1 en ook geen geel venster enz. Hij blijft moeilijk doen bij mij. heb het nu dat ik de CAPTCHA die optelt inplaats van aftellen. Ik snap er nu niets meer van.

Please correct the following errors before continuing:

You have entered an invalid username or password combination.

If you have forgotten your password please retrieve a new one.
You have -15 more login attempts.


Please fill out the image verification code to continue the login process. Please enter the code exactly how it appears in the image.

Maar het werkt wel. Heb jij ook die nieuwe versie draaien. Zo ja Wat krijg jij bij je te zien?
Als die banner van jou site is krijg ik ook de melding Er is een onbekende fout opgetreden. Dus jij hebt het ook. Ben niet lid van je board maar ik zie dat ik ook geen aftellen krijg in beeld. Heb het nu ook weer aangezet op mijn andere homepage en daar werkt het nu ook. Als het zo hoort bij deze versie dan hoor ik dat graag. Het is namelijk dat je het wachtwoord moet leeghalen en opnieuw invoeren met de CAPTCHA cijfers en dan werkt het.
Vreemd allemaal, ik krijg enkel:
U hebt het maximale aantal pogingen om u aan te melden, bereikt. U kunt uzelf pas weer aanmelden over 0 uur, 15 minuten en 0 seconden.
En verder niks hoor.
Hoi knol,
Nou ik weet het ook niet meer wat normaal is met deze versie. Ik hoop dat er nog wat meer reageren en mij kunnen vertellen wat je nu daadwerkelijk moet zien met deze versie 1.4.4 naar dat je 3 keer verkeerd hebt ingelogd. Bij jou krijg ik ook geen aftellen maar de melding Er is een onbekende fout opgetreden Ben dus niet lid van je board en heb zomaar wat ingetikt. Vroeger was het zo dat je kreeg te zien hoeveel pogingen je nog mocht doen. Was de versie 1.4.3

Ben er inmiddels uit. het werkt als volgt deze vesie 1.4.4 als je wel een juiste gebruikersnaam hebt en geen goed wachtwoord dan telt hij af. Heb je geen juiste gebruikersnaam en wachwoord dan krijg je de melding Er is een onbekende fout opgetreden. Dan dus geen aftelling. Als je na 3 pogingen (zelf dus in te stellen) en wel de juiste gebruikersnaam hebt ingevuld dan krijg je de CAPTCHA cijfers. Krijg alleen nog niet de tijd hoelang het duurt om weer te mogen inloggen. Ik zie dat je altijd weer kan inloggen als je de CAPTCHA cijfers hebt en de juiste gebruikersnaam en wachtwoord. Dus de tijd werkt niet meer die je insteld voordat een lid weer mag inloggen. Ik hoop dat ik het juist verwoord heb en hoop nog reacties te horen van mensen die dit ook hebben met deze versie 1.4.4 Alvast bedankt ieder die mij heeft geholpen.
Jammer dat ik je niet beter heb kunnen helpen, maar t geeft wel stof tot nadenken... en heb t al zo druk Rolleyes
Hoi knol,

Ben je al dankbaar voor het meedenken hier op het board. Ik denk persoonlijk dat het zo hoort te werken met die nieuwe versie 1.4.4
Ben er al mee aan de slag op die homepage van een vriend van mij.
Ik hoop dat er nog meer reacties komen of het klopt wat ik heb geschreven hier wat betreft het verhaal van inloggen met deze versie.
Mmm zat toevallig net even bij de plugins te kijken, en zag daar akismet, die is bij mij niet actief, zou het dat kunnen zijn wat de problemen heeft veroorzaakt en waarom het bij mij anders werkt? Mocht je die wel hebben draaien, zet deze dan eens uit, en even zien of dan het probleem er nog steeds is of niet. Wie weet zit hem daar de kneep wel!
Hoi knol,

Heb dit ook even geprobeert maar heeft geen invloed. Ik ga er van uit dat het zo werkt met deze nieuwe versie. Hij reageert ook verschillend met firefox en internet explorer7. Probeer dat ook maar eens.
Pages: 1 2 3 4