MyBB Community Forums

Full Version: update gedaan van 1.4.3 naar 1.4.4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ik zou t ook even niet 123 weten hoor, het gekke is ik hoor bij mij geen enkele klachten hierover. En gezien de reacties hier denk ik ook dat je als enige deze problemen lijkt te hebben hiermee. Misschien toch je probleem voorleggen aan het engelstalige deel van het forum...
Hoi knol,

Nee ik krijg ook geen klachten omdat het board nog nieuw is. Maar ik test altijd alles in internet explorer en firefox en zie gewoon dat verschil.
Heb je zelf ook al dit even getest?
Eerlijk gezegd krijg ik in alle 6 browsers hetzelfde... + mijn board bestaat al een jaar of wat en nooit geen grote problemen!
Hoi knol,

Oké bedankt voor het testen. Ik ben er nog steeds mee bezig en zal kijken wat ik hier nog fout/verkeerd heb staan.
Maar... net nogmaals getest en krijg nu ook enkel foutmelding... kan zelfs wachtwoorden niet aanpassen, zelfs niet in admin! (dat wil zeggen, wel aanpassen, maar er niet mee inloggen) Denk dat er toch iets vreemds loos is!
Heb de nieuwe te downloaden taalbestanden geupload, en ineens werkt de captcha en de hele reutemeut!
Zo te zien heb ik ook last van deze 'bug'.

Zojuist probeerde een gebruiker een password reset aan te vragen. Na het ontvangen van een nieuw password kan hij niet meer inloggen. Het systeem blijft vragen naar een captch maar laat deze niet zien.

Op aanraden van een message in dit topic (1x verkeerd het wachtwoord invullen) verschijnt de captcha wel.
Hoi knol en Falcon4ever

Ik heb dit in het begin ook een keer gehad. Ik vulde dan de goeie gebruikersnaam in en liet het wachtwoord leeg dan krijg je wel de captch te zien. En knol is het je al weer gelukt?
Ik kon weer het opgevraagde ww gebruiken, weer inloggen, ook na 3x fout, en zelfs ww aanpassen. Werkt ineens allemaal weer na de taalupdate... wazig he, maar goed, die blijven soms nu eenmaal beetje achter de feiten aanlopen omdat ze niet altijd zo snel mee kunnen komen met de ontwikkelaars zelf. Het heeft in elk geval bij mij het gewenste effect gehad. Denk dat ik op de 1 of andere manier toch die fout gehad moet hebben voorheen...
Klopt het dat 1401a is de laatste beschikbare nederlandse taalpakket.
Hoi knol,

Mooi te lezen dat het weer bij je werkt.Het wachtwoord opvragen werkt gelukkig wel goed met deze versie. Anders kan je altijd nog terecht in de database om het daar te veranderen. Maat dit is natuurlijk beter.

Hoi Peter ik draai met 1400a weet niet of dat de nieuwste is maar draait goed op mijn board. versie 1.44
Pages: 1 2 3 4