MyBB Community Forums

Full Version: Nederlands support forum
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
(2010-01-03, 07:44 PM)Pauloss Wrote: [ -> ]Ik hoop ook dat de moderators en behulpzame mensen van hier dan naar mijn forum willen komen Wink Smile

Maar wat wil je dan op dat forum zetten dat het beter wordt dan het bestaande?
Sowieso een Nederlandse download (met NL taalpakket er al in)
Downloads, mods, meerdere NL taalpakketen voor MODs.

Beetje in die richting
Ok, de download met Nederlandse taal incl. vind ik wel handig. Smile
Zeker voor beginnende mensen zodat ze sneller en makkelijker hun forum kunnen opzetten. Misschien samen met een Nederlandse installatie-handleiding (want deze zit hier nogal verborgen in die wiki) en een extra taalpakket (informeel) enzo.

Mods e.d. staan hier ook en komen tevens in mybb 1.6 standaard in de admin heb ik gezien, dus dat is iets minder nodig.

Maar heb je daarbuiten ook zelf de tijd en de know-how in huis hiervoor, gewoon dat je niet volledig afhankelijk bent van derden voor zoiets? Want als je eigen taalpakketten e.d. wil aanbieden zal je ook gewoon elke dag het hier moeten opvolgen en als mybb een nieuwe versie uitbrengt moet je ook meteen klaar staan voor updates en de rest 'laten vallen'.
Tja, Nou ik waag toch de gok. aangezien ik ook al het domein heb gekocht www.mybbnederland.nl
Veel succes! Ik hoop dat het wat wordt. Ik zal ook me registreren als het forum er eenmaal is. Heb het ook meteen aan mijn favorieten toegevoegd.
Ja, ik maak hem denk ik direct wanneer 1.6 uitkomt, dit scheelt me dan tegen die tijd upgrade werk Toungue
Ik vind het ook wel grappig dat iedereen reageert, maar niet stemt in de poll Toungue
(2010-01-03, 08:16 PM)Pauloss Wrote: [ -> ]Sowieso een Nederlandse download (met NL taalpakket er al in)
Downloads, mods, meerdere NL taalpakketen voor MODs.

Beetje in die richting

En heb je al een team die de mods vertaald? ik kan je wel zeggen dat het voor mij niet hoeft een nederlandse forum alles kan je hier toch vinden? en de mods vertaal ik zelf wel nu weet ik wel dat niet een ieder de engelse taal machtig is.maar om daar nu een site voor op te zetten?
En ja ik heb gestemd op de poll antwoord weet je dus al.

Inbetwee
Zelf ik heb geen hulp nodig maar ik vind het wel een goede idee. Ik zal ook me registreren als het forum er eenmaal is. Ik wens je veel succes.
Beste,

Ik zoek iemand of misschien 2, die veel verstand heeft van MyBB en altijd er behulpzaam is. Ben jij dit?
Stuur mij dan even een PM, dan hoor je waar het over gaat.

Voor de geld zoekers:
Dit is niet iets van een betaalde opdracht, dus "geldzoekers" jullie hoeven mij geen PM te sturen.


Mvg,
Paul Kwee
Vertel maar eerst waar het over gaat, dan kunnen mensen gerichter reagerenWink
Pages: 1 2 3 4