MyBB Community Forums

Full Version: Nederlands support forum
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Vanaf heden hebben wij een heus nederlands support forum, de komende tijd zullen we hier hard aan werken en er zullen veel handig dingen komen.

Meld je dus nu aan, want als jij goed helpt en actief bent. Dan maak je kans op moderator Wink



Nice.
Bedankt, we hebben ook al vele mensen geholpen Smile
Niet slecht maar die Belgische vlag verpest wel de logo Toungue.
(2010-02-27, 07:30 AM)Zomaian Wrote: [ -> ]Niet slecht maar die Belgische vlag verpest wel de logo Toungue.
Hoe bedoel je?
Want laatst kreeg ik berichten, dat het wel erg nederlands was en het ook wel handig is voor belgen.
HET logo... Rolleyes

@Zomaian: Dus jij wil de Nederlandstalige groep (die nu al klein is) nogmaals in 2 gaan splitsen? Het staat hier wel bij de categorie Nederlandstalig en dat wordt wel in meerdere landen gesproken.
(De naam is dan idd iets ongelukkiger)

Maar toch totaal onbegrijpelijk dat bij een grensoverschrijdend medium als internet nog steeds zo in landjes wordt gedacht, terwijl er zo hard wordt aan gewerkt door bedrijven en overheden om alles te globaliseren en grenzen weg te werken.

Als mensen wat meer zouden samenwerken ipv zo individualistisch te denken zou er al heel wat meer bereikt worden. Laat gewoon MyBB daar al het voorbeeld van zijn, dat door mensen over heel de wereld wordt ontworpen...
Pff het was maar een flauw grapje Wink.
Ja, maar @koenwi
Wat moet ik dan als domein doen? MyBBBenelux? Dat is zo 3 dubbel B xD
Waarom landen erin stoppen vraag ik mij dan af? Mensen zoeken eerder achter talen dan landen.
MyBBhelp, mybbsupport, Mybboard? (er zijn talen genoeg waarbij ze gewoon mybboard.it e.d. hebben genomen)
Maargoed, de domeinnaam heb je nu en kan je moeilijk nog gaan veranderen.
Domeinnaam is niet zo duur hoorWink Kan gemakkelijk overgezet worden zou ik zo zeggen, voor minder dan 5 euro kan je weer beginnen
Pages: 1 2 3 4