MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation [Nederlandse vertaling] voor MyBB 1.4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Is er binnenkort een vertaling in aantocht voor de laatste versie?
modcp.lang.php & datahandler_user.lang.php ?

Alvast bedankt.
Mijn excuses, de vertaling volgt zo snel mogelijk, waarschijnlijk zaterdag.
Geen probleem. Ik heb het inmiddels al "manueel" aangepast Smile
Als ik een onderwerp plaats en doe "terug naar forum" dan krijg ik een error dat het forum id niet bestaat.
Zojuist heb ik een nieuwe vertaling beschikbaar gesteld. Deze bevat de bijgewerkte versies van modcp.lang.php en datahandler_user.lang.php, die ietwat waren gewijzigd in versie 1.4.10, en een bijgewerkte versie van messages.lang.php, waarmee het probleem van Shell is opgelost. Ook het bestand dutch.php is gewijzigd.

Het nieuwe taalpakket is te downloaden via het eerste bericht in deze discussie. Aangezien alleen de vier voorgenoemde bestanden zijn gewijzigd, is het voldoende alleen die te vervangen.
(2009-12-24, 12:17 PM)Shell Wrote: [ -> ]Als ik een onderwerp plaats en doe "terug naar forum" dan krijg ik een error dat het forum id niet bestaat.

Met het nieuwe taalpakket is dat probleem verholpen Smile
Is er ook een versie waar gebruikers met "je" worden aangesproken ipv met "u". Ik heb namelijk een forum voor mijn school en daar worden alle leerlingen met "u" aangesproken en dat is zo raar.
Zo'n versie is er helaas niet. Er is gekozen voor een formele versie omdat dit overeenkomt met de vertalingen van andere software, zoals Windows en Microsoft Office. Zelf heb ik niet genoeg tijd om een informele vertaling te maken. Iemand met voldoende tijd zou dat wel zelf kunnen doen door alle taalbestanden door te nemen en de nodige aanpassingen te maken.
Beste Tochjo,

Geweldig het Nederlandse taalbestand. Het werkt goed. Wel heb ik een vraag en/of opmerking: de hele vertaling is in de 'u' en 'uw' vorm. Is er ook een 'je' en 'jouw' versie?

Daarnaast staat bij een profiel alles netjes in het Nederlands, maar bij de Extra informatie staat nog in het Engels: Sex, Location en Bio.
Je eerste vraag is net beantwoord in het bericht direct boven dat van jou Wink

De termen Sex, Location en Bio zijn de namen van eigen profielvelden die je kunt aanpassen via het BeheerdersCS, tabblad Instellingen, optie Eigen profielvelden.
Pages: 1 2 3 4 5