MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation [Nederlandse vertaling] voor MyBB 1.4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Beste Tochjo,

Bedankt voor de supersnelle reactie. Jammer dat er geen informele versie. Misschien dat ik eens ga kijken of ik daar tijd voor heb Smile. De eigen profielvelden heb ik gevonden. had dus iets beter moeten zoeken Blush.

Is het overigens ook mogelijk om het toevoegen van Attachments uit te schakelen?
Zeker, voor iedere gebruikersgroep is die machtiging in te stellen via het BeheerdersCS.
Ik gebruik even de tekst van je topic en de download, als je dit niet wilt. PM me a.u.b. dan even.
Ja, er is nu een informeel taalpakket. Deze is gebaseerd op 1.4.12 en de daarin aanwezige taalbestanden. Het kan zelfs zijn dat er een paar bestanden extra in zitten die bij plugins horen, hier heb ik niet naar gekeken. (een extra taalbestandje kan geen kwaad ;-))

Zie mijn topic in het algemene deel van het Nederlandse support onderdeel.

EDIT: Op dit moment ben ik bezig om het taalpakket zo te maken dat het "universeel is". Er wordt dan niet meer gesproken met je, jij, u en uw. Sommige dingen worden daardoor iets minder persoonlijk maar wel voor iedereen begrijpelijk. Hopelijk is deze vertaling vanavond klaar.
Pakket bijgewerkt. Ik betwijfel sterk of een 'neutraal' taalpakket gemaakt kan worden dat van een hoge kwaliteit is, maar ik wacht nieuwsgierig af Smile
Opmerking: ik kwam nog wat foutjes tegen in mijn vorige pakketje.

Voor dit pakketje moet ik nog 19 bestandjes doorworstelen. Als je taaltechnisch aardig onderlegd bent dan is het niet zo moeilijk om er iets van te maken.

Ik kwam in jouw vertaalpakket enkele misplaatste komma's tegen en een X aantal keren ergens geen hoofdletter in het woordje "als", waar het wel had gemoeten. Is op zich niet erg, het blijft mensenwerk.
Zo, de "universele vertaling" is hierbij ter goedkeuring te downloaden. Uiteraard zijn op- en aanmerkingen welkom.
De Nederlandse vertaling voor MyBB 1.6 is nu te downloaden. Daar zal ook het taalpakket voor MyBB 1.4 nog beschikbaar blijven.

Nu ik dit bericht plaats, zie ik dat ik totaal vergeten ben het universele taalpakket te bekijken. Dat zal dan hopelijk in augustus gebeuren Smile
Pages: 1 2 3 4 5