MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation [Nederlandse vertaling]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Het taalpakket in het eerste bericht van deze discussie is bijgewerkt. Het bevat nu ook de taalbestanden voor het BeheerdersCS. Als je al het taalpakket gebruikte voor het gebruikersdeel hoef je alleen de bestanden in /dutch/admin te uploaden en dutch.php te vervangen. De leesmij en readme zijn ook bijgewerkt. Aan de bestanden voor het gebruikersdeel is niets gewijzigd.
Tochjo Wrote:Het taalpakket in het eerste bericht van deze discussie is bijgewerkt. Het bevat nu ook de taalbestanden voor het BeheerdersCS. Als je al het taalpakket gebruikte voor het gebruikersdeel hoef je alleen de bestanden in /dutch/admin te uploaden en dutch.php te vervangen. De leesmij en readme zijn ook bijgewerkt. Aan de bestanden voor het gebruikersdeel is niets gewijzigd.

Danku.
Hartelijk bedankt Tochjo.. goed gedaan.
Ik krijg momenteel deze "rare" tekens in het BeheerderCS.. (enkel op mijn geüpgraded forum):

Quote:
Geïnstalleerde taalpakketten

Is er iets wat ik hieraan kan doen?

Dit is ook nog een probleem:
Ik heb het volgende op alle plaatsen waar er een trema moet staan:
ë

Ik heb ook een andere, die buiten de regel valt:
Geïnstalleerde taalpakketten
Dat is wel vaag. Ik heb er zelf ook last van, zie ik nu. Wat merkwaardig is, aangezien er toch op veel plaatsen geen problemen zijn. Ik heb wel een klein idee hoe ik dit kan oplossen (dan wel omzeilen), dus daar zal ik vanavond nog eens naar kijken.
Ik kijk er alvast naar uit.

Dit probleem zat ook in het front-end gedeelte.. maar het kon opgelost worden door het charset te wijzigen naar iso..
destroyer Wrote:Dit probleem zat ook in het front-end gedeelte.. maar het kon opgelost worden door het charset te wijzigen naar iso..

Opmerkelijk, aangezien het bestand dutch.php, dat informatie over de tekenset bevat, toch duidelijk aangeeft dat de codering iso-8859-1 is. Verder had ik zelf ook nog geen problemen gezien in het gebruikersdeel.
Op het front-end gedeelte had ik dit niet.
De grootste problemen met de verkeerd weergegeven tekens met accenten zouden verholpen moeten zijn met versie 1b van de vertaling voor MyBB 1.2 (zie eerste bericht). Het nieuwe taalpakket bevat enkele wijzigingen in sommige taalbestanden voor het BeheerdersCS; gebruikers kunnen simpelweg alle bestanden van het beheerdersdeel opnieuw uploaden (of alleen die met als datum van laatste wijziging vandaag).

Desalniettemin zal ik hier in de toekomst nog eens naar kijken, want eigenlijk had dit hele probleem niet mogen optreden Wink

Paretje Wrote:Geïnstalleerde taalpakketten
Hmm, dat is nog niet verholpen. Alleen alles met ë zou verbeterd moeten zijn; als ik eens tijd heb, zal ik ook kijken naar de andere accenttekens.
Pages: 1 2 3 4 5 6