MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation [Nederlandse vertaling]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Ziet er goed uit.. hoe heb je dat opgelost? Toungue
De door mij getypte ë vervangen door ë - aangezien dit het meest voorkomende accentteken is, leek het mij het belangrijkst deze te vervangen. Het zoeken en vervangen van de andere tekens met accenten kost wat meer tijd en zal binnenkort gebeuren.

Desalniettemin zou het ook met ë goed moeten werken, dus daar zal ik ook binnenkort eens naar kijken.
Hallo,

Weet je al van waar die rare tekens afkomstig zijn die ik al eens vermeld had? (zie bijlage)

P.S. is het niet beter om die 'zwervende bestanden' te hernoemen naar 'zwevende bestanden'? Windows hanteert namelijk dezelfde term.

[Image: 1.jpg]
destroyer Wrote:Weet je al van waar die rare tekens afkomstig zijn die ik al eens vermeld had? (zie bijlage)
Lijkt me veroorzaakt door GZip-compressie. Staan ze er ook nog als je GZip-compressie uitschakelt?

Quote:P.S. is het niet beter om die 'zwervende bestanden' te hernoemen naar 'zwevende bestanden'? Windows hanteert namelijk dezelfde term.
Dat is dan vast beter; zelf wist ik niet van een Nederlandse benaming hiervoor (had nog niet eerder van zwevende bestanden in Windows gehoord). Ik zal eens kijken of dit veranderd kan worden Smile
Tochjo Wrote:Lijkt me veroorzaakt door GZip-compressie. Staan ze er ook nog als je GZip-compressie uitschakelt?
Die was al uitgeschakeld. Als ik ze inschakel krijgen mensen die zich willen registreren een witte pagina te zien (die eigenlijk member.php moest voorstellen).

Tochjo Wrote:Dat is dan vast beter; zelf wist ik niet van een Nederlandse benaming hiervoor (had nog niet eerder van zwevende bestanden in Windows gehoord). Ik zal eens kijken of dit veranderd kan worden Smile

In orde! Wink
Ik vond daarnet nog een ander foutje..

Quote:Zwervende bijlagen zijn bestanden die wijn geüpload, maar niet meer gebruikt worden op het discussiebord. Er zijn geen zwervende bijlagen gevonden.

Waar was jij aan aan het denken? Wink
Taalpakket bijgewerkt; enkele foutjes zijn verbeterd en de vertaling van het BeheerdersCS is nu ook zo compleet mogelijk. Verder denk ik eindelijk een versienummeringssysteem bedacht te hebben, dus mocht je je afvragen wat die 2802a is, dan is het dat dus Toungue

Veel plezier; laat maar komen die opmerkingen!
Waar staat dat voor?
Als ontwikkelaars een aanpassing maken aan de code, dan wordt deze aanpassing opgeslagen onder een bepaald versienummer. Als daarna weer aanpassingen aan de code worden gemaakt, dan krijgen die een nummer dat daarop volgt. Op die manier heeft elke 'toestand in de ontwikkelfase' een uniek nummer. Zo kunnen ontwikkelaars later altijd op elk moment bekijken 'hoe bestand x op tijd y eruit zag'. 2802 is het nummer die de code had toen 1.2.3 werd vrijgegeven; de a geeft aan dat dit het eerste taalpakket voor die versie was.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:

1. Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
2. U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
3. Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)


U bent momenteen aangemeld als xxx

Foutje! Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6