MyBB Community Forums

Full Version: Dutch translation [Nederlandse vertaling]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Tevens deze:
Quote:Miniatuurweergaven van bijlagen opnieuw opbouwen
Klik op "Verder" om verde te gaan met het opnieuw opbouwen en hertellen.

Wanneer de statistieken opnieuw nageteld worden.
Er zijn daadwerkelijk mensen die de statistieken opnieuw tellen? :o
Zal verholpen zijn in de volgende versie Smile
Ik weet ook niet waarom ik het deed, maar het bestaat voor iets, hé. Wink
Heb net een fout gevonden:
Wanneer je de "Serverinstellingen en optimalisatiemogelijkheden"-instellingen aanpast heb je de "Maximale serverbelasting"-instellingen, daar heb je de volgende fout:

Quote:Hiermee kunt u aangeven vanaf welke serverbelasting het discussiebord bezoekers zal weigeren. Bij 0 worden bezoekers nooit gewijzigd. We raden een waarde van 5.0 aan.
Is het niet Gesloten, in plaats van Besloten

Besloten forums Wrote:Hier kunt u aangeven of u besloten forums van de beginpagina wilt verbergen. De forums worden dan ook verborgen van de keuzelijsten met forums.
Paretje Wrote:fout:
Quote:Hiermee kunt u aangeven vanaf welke serverbelasting het discussiebord bezoekers zal weigeren. Bij 0 worden bezoekers nooit gewijzigd. We raden een waarde van 5.0 aan.
Inderdaad, zal worden verbeterd Smile


Paretje Wrote:Is het niet Gesloten, in plaats van Besloten
Nee. Het gaat hier over forums die niet voor iedereen toegankelijk zijn, maar slechts voor een selecte groep gebruikers, bijvoorbeeld alleen voor een bepaalde groep. Andere groepen kunnen er dan niets mee, en hoeven die forums dan ook vaak niet te zien. Zo kun je die forums verbergen. (Op dit discussiebord hier zijn bijvoorbeeld enkele forums alleen toegankelijk voor Administrators en Super Moderators, en die zijn ook niet zichtbaar voor normale leden Wink)

Een andere omschrijving zou hier zijn 'niet-openbare forums', maar dat vond ik niet zo mooi als 'besloten forums'. In het Engels staat er 'Private forums'.
Bedankt voor jullie inspanningen, mensen.
De gebruikers op mijn board zaten hier met smart op te wachten.

Groet,
digiPeet
Het taalpakket is bijgewerkt naar versie 3542a, welke geschikt is voor MyBB 1.2.10 (en eventueel ook voor oudere versies).
Bedankt voor de update. Ik ga morgen mijn forum updaten. Smile
Op de eerste plaats bedankt voor deze vertaling, daar ik een internationaal forum draai zijn vertalingen meer dan welkom.

Deze Nederlandse versie is de eerste secundaire taal die ik installeer om te kijken of alles perfect draait.

Maar ik ben toch op een paar problemen gestoten.

1. gebruik bij meerdere themes
Ik maak gebruik van meerdere theme:
a: light: standaard
b: dark: extra mogelijkheid

Mij valt op dat er in mijn standaard versie niet alles 100% werkt, in bijlage 2 laat ik zien wat ik bedoel.
Voor het komen op een volgende pagina worden de volgende regels toegevoegd: « Oudere discussie | Nieuwere discussie » terwijl dit natuurlijk moet zijn « Oudere discussie | Nieuwere discussie ».
Het rare is dus dat de fout tekst staat in de standaard versie.

2. aangemelde leden
Zowel in de light als in de dark versie bestaan er problemen in de niet-nederlandse tekens bij mensen die zich hebben aangemeld (bijlage 1a en 1b).

3. Zou het niet een mogelijkheid zijn om ookde datum in het nederlands weer te geven. bijlage 3
Pages: 1 2 3 4 5 6